mandag 4. mai 2009

Måndagsbarn

Det er blitt mai, det er blitt vår, det er 20 dager til jeg fyller 18 og det er en og en halv måned til sommeferien. Jeg gleder meg som et lite barn! Jeg har kun 11 vakter igjen på jobb, og håper at jeg slipper og sette mine ben bak den disken etter det. Kryss fingrene for meg!

I dag har jeg brukt dagen til å forberede meg til prøveeksamen. Jeg elsker denne tida av skoleåret - masse heldagsprøver som går fort unna, man får gå tidligere hjem, sikkelig sløve forberedelsesdager og fri om man ikke kommer opp til eksamen. hvordan karakterene mine holder seg oppe lurer jeg virkelig på. Men hei, jeg skal absolutt ikke klage!

Jeg har funnet ut at jeg er blitt skikkelig, skikkelig usosial sånn mens jeg har hatt denne lille bloggtørken. Jeg vil bare ha dagene mine for meg selv og ha fri, og bare sulle rundt. jeg liker vennene mine, men hallo, jeg bare elsker meg selv. Så da er vel valget klart? Nei, serriøst, hva er det som skjer?

På min usosiale ferd i dag, var jeg på voksensvømming med en masse gamle kjerringer. Og det var skikkelig digg. Enda diggere var det med druer da jeg kom hjem, sånn for og døyve sjokoladesuget.





Hør Veronica Maggio - Måndagsbarn


1 kommentar: