mandag 11. mai 2009

Hei og hade!

Nå skal jeg til byen med Monica. Jeg skal se etter nye klær til helgen. Det er jo 17. mai, hallo? Ja,jo, jeg har jo bunad, men jeg gidder ikke stå alene i leiligheten i fem timer for og få den på. Derfor er den hjemme sammen med familien min. Første 17 mai utn dem. Kanskje ingen big deal, men det er rart.

Ellers har ryggen min aldri knaset som i dag. Manuell terapauter er ikke noe og spøke med! Mulig har jeg prolaps og vil bli sendt i mr og videre til operasjonsbordet. Heldigvis er det mye bedre allerede etter behandlingen, så jeg velger og satse jævlig sterkt på at det er noe som går over av seg selv.

Jeg får bare kjappe meg og pakke svømmeutstyret også. Vi skal nemlig svømme etter vi har vært i byen. Jeg er som vanlig treig, og monica venter!

2 kommentarer:

  1. Jeg vil også kjøpe nye klær, til 17. mai og til ..alt. Halla. Jeg tror jeg må gjøre det. :$

    SvarSlett
  2. jeg vil og kjøpe, men pengboka skriker :(

    SvarSlett