tirsdag 21. april 2009

Do you get a little kick out of being slowminded?

Akkurat nå sitter jeg og digger musikk i kantina på skola. Vi har hospiteringsdag, noe jeg hadde gruet meg til. Jeg deltar ikke så mye da jeg stresser med å få ferdig brosjyren, som skal brukes på oppsetningen av musikalen HÅR (også kjent som Hair) som skal settes opp i neste uke. Klart jeg blir glad når min brosjyre er den som faller best i smak, men det må nevnes at det bare var 6 brosjyrer som ble levert til utvelgning.

Jeg er så glad! Lykkerusen min skyldes at jeg og kjæresten har det veldig bra nå. Den siste måneden har vært full av misforståelser, sjalusi o.l. Det sier seg selv at det tar på, men nå er alt herlig igjen.


For oppdateringens skyld, har de siste dagene har bestått av å spise godteri for første gang på ei uke(!), grottebadet, skole, migrene, kjempe søte venner, tangerudbakken, Lilly Allen - Fuck you, kjæresterier, fruktsalat og jobbing.

2 kommentarer:

  1. Åh, så pent bilde av deg, honey. <3
    JEG har vært ute og jogget. Jeg. Jogge. Hallo.
    Nå faller Dovre, sier jeg deg! :D

    SvarSlett
  2. hihi, takk, sweetie.WOW, jogging er sprekt. jeg skal kaste rævva mi på frisken snaaart! me miss you <3

    SvarSlett