søndag 24. mai 2009

Where's the party?

I går feiret jeg og Helene vår 18-årsdag! Det var utrolig gøy, og det kom mange søte mennesker. Vi sang, danset, pratet, lo og da klokken slo tolv fikk jeg bursdags sang, gratulasjoner og klemmer. Desverre hadde jeg ikke strøm på mitt kamera, derfor har jeg lånt bildene til Helene:


Meg og helene. Vi hadde dresskode, dermed dukket det opp mange
festkledde mennesker i skjorter, vester og
kjoler! Elsker når folk faktisk
pynter seg til fest!


(dobbelklikk på bildene for større versjoner)


Maria og Miriam Sindre Aleksander og Inga








Vi dro på byen etterhvert, men det var ikke noe og skryte av! Vi danset litt, jeg diskuterte litt med kjæresten og humøret ble dårlig, og dermed dro jeg hjem. Det var like greit for formen i dag var ikke noe og skryte av, og jeg regner med at den hadde vært enda verre om jeg holdt det gående ut i de små timer. Feiringen og bursdagen var super, og jeg hadde det kjempe gøy! takk alle søtinger som gjorde kvelden så bra!


Dagen i dag, som egentlig er bursdagsdagen min, ble brukt til soving, å komme seg etter gårsdagen, vaske, rydde og si hadet til min kjæreste kjære. Han flytter hjem om en uke!

8 kommentarer:

  1. så koselige bilda,håpa du hadde en fin dag :) <3

    SvarSlett
  2. hadde det kjempe arti :D synd dokker ikke kunne komme <3

    SvarSlett
  3. Noen va nu litt mindre pen enn andre

    SvarSlett
  4. hilsen aleksander

    SvarSlett
  5. haha, du e søt :D å du ser bra ut, du va best kledd uknow :D

    SvarSlett
  6. haha, æ ser ikke ut i TRYNE!
    Vi kan snakke i morra angående middag :P
    Visste ikke kor æ ville dra :)
    Hilsen Aleksander

    SvarSlett
  7. så koselig med bursdag, og dresscode var lurt. :)

    SvarSlett
  8. ja, skal nok gjøre det flere ganger :D

    SvarSlett