tirsdag 12. mai 2009

never lie

Jeg er serriøst verdens mest nyskjerrige menneske. Jeg klarer ikke la være og snike, tjuvlytte og får med meg det aller meste som jeg vil vite. Ørene, øynene, magefølelsen og hukommelsen, samt evnen til og legge to og to sammen, er bestandig til stedet. Noen ganger er det til mitt eget beste, den informasjonen jeg får tak i, andre ganger slår mine dumme handlinger tilbake på meg selv. Det aller verste jeg oppdager er folk som lyver for andre. Hva skal man si og gjøre? Ødelegger man kanskje mer enn man hjelper?



Hva gjør du når du vet noe som en annen burde vite, men du kan ikke si det fordi du vet det egentlig ikke? Jeg snakker med min beste venninne om det, det hjelper bestandig. Dessuten er det ikke sunt og bære på for mye, alene. Om det så er store eller små ting, det blir mye til slutt. Kanskje burde jeg holdt alt helt for meg selv, men jeg mener at det er det hemmeligheter er til for.



bildet har jeg lånt hos

MiraRuido på deviantart.

2 kommentarer: