mandag 25. mai 2009

Jeg digger denne

Det verste jeg vet er jobben som maser! Jævla mase-kjærring som ikke kan finne ut at hun vil bytte vakt før det nesten er for seint. Dessuten ringer du ikke en 18-åring klokka 12 på en søndagsmorgen og begynner og mase. Hva tror hun at 18-åringer gjør hele lørdagsnatta da? Eh nei, vanligvis er jeg hjemme og propper i meg sjokolade og ser tv... men ikke denne gangen, nei.

Jeg føler meg aller, aller best når jeg går tur på stien min, alene med tankene. Det er deilig. Jeg liker nest best og ha en hel ettermiddag uten noen planer at all, fordi da har jeg "fri", sier hjernen min. Jeg liker fortsatt og henge med venninnene mine og bare være, men jeg må føle meg trygg for at det ikke blir stressende før jeg klarer og slappe av med det. Jeg hater forresten folk som legger planer som jeg skal være med på. Neida, eller... jeg hater planene deres, ikke menneskene.

Nei, jeg er ikke blitt en liten smule gal, men etter-drønningene etter utbrentheten henger ennå igjen. Jeg er nesten meg selv igjen, men ikke helt, og jeg gleder meg til den dagen. Intill da prøver jeg og nyte nuet og selv om jeg planlegger ukene, prøver jeg og ikke tenke på alt det dumme som skjer i morgen, før det egentlig skal skje.

Jeg er foresten egentlig i perlehumør, for i dag fikk jeg gjøre som jeg ville! Skolen gikk fort, jeg dro på impulsbesøk til miriam (det er aller best, for da blir det ingen stress) og jeg gikk en lang tur på stien min. Dessuten har folk vært søte og gitt meg mange komplimenter i dag. Jeg digger denne dagen! Den så nemlig ut til og bli tidenes blå-mandag, men den gang ei!




Heldigvis er det også mye bra og se fram til, så jeg får prøve og fokusere på det. Det første punktet på lista mi, er at jeg gleder meg til og se disse to snygga tjeiarna igjen til helgen! Og familien, og Runa, som jeg ikker har sett på ages! Det blir bra. Heijhopp.

2 kommentarer:

  1. haha,nice bilde :pp
    gleda mæ til du kommer <3 skal magnus join dæ?:D

    SvarSlett
  2. ja, vi e nice!
    nei, han flytta hjem til helga, så det går nok ikke, men han blir med helga den 19 :)

    SvarSlett