onsdag 6. mai 2009

Kosedag

Skoledagen fløy avgårde, selv om jeg ble der 2 og en halv time lengre enn jeg egentlig trengte. Etter det møtte jeg min mor og min søster. Det var utrolig deilig og tilbringe dagen med dem, fordi nå kan det hende at det er en måned til neste gang, siden jeg ikke bor hjemme.

Byen med mamma og søster, betyr litt handling. Jeg kjøpte to puter og en duk med fargede striper på, til stua i leiligheta. Det var helt nødvendig, ble så mye finere der! Har vært så trasig med nesten bare bruntoner, men nå blir det forhåpentligvis mindre av det. Det var egentlig mine to frøkner som virkelig handlet. Også kjøpte mamma shampoo og conditioner til meg fra charles worthington serien Dream Hair. De skal vistnok være veldig gode, så det gleder jeg meg til å prøve



Første og eneste prøveeksamen er også unnagjort, det er deilig og jeg er fornøyd. Nå gjenstår engelsk heldagsprøve i morgen, en eksamen i mediefagene den 12. juli og to trekkfag. Så er skola over. Cirka.

Så vil jeg gratulere Desirée med en ny baby-bror, som var helt utrolig skjønn! Bilde på bloggen hennes, skikkelig hjerte knuser. Kan jeg låne broren din, desi?

2 kommentarer:

  1. ooh, du må skrive sånn produktanmeldelse elns på hårgreiene. :) hehe. ooh, ja, han er så søt. men jeg tror kanskje det ikke blir så poppis om jeg låner han vekk. ;$

    SvarSlett
  2. ja, det kan jeg gjøre :D
    nei, kanskje ikke, uff:(

    SvarSlett