mandag 18. mai 2009

Hjernen min tror det er sommerferie

Lesedagen i engelsk ble ikke akkurat brukt til lesing.

Var tilbake på ryggbehandling i dag. Der fikk jegstrømbehandling, og da den var ferdig var det en svær flekk på lakenet med..svette?! jeg reagerte selvsagt "ojj..eh.." det viste seg heldigvis å bare være vann etter svampene som ble brukt under behandlingen. Vi ble enige og se an om jeg skal på mr-røngten da det ser ut som at jeg kan bli bra av meg selv og slipper operasjon. Puh!

Bytur ble det også. Solkrem, aftersun og hudpleie produkter stod høyt på ønskelista nå som sommeren er her. Dessuten fant jeg endelig en ny bikini, og den er helt super!
Jeg har til og med fått litt farve på kroppen, og det var virkelig på tide! Denne dagen kunne virkelig ikke blitt bedre. Hvordan har deres dag vært? Mange med eksamensnerver?



Håper bare værmeldinga tar jævlig feil og at det blir steiksol hele uka.
Har nemlig forberedelsesdag til eksamen i morgen også, og eksamen på onsdag. Med andre ord; nesten fri. Ordentlig fri torsdag og Fredag. Bursdagsfeiring på Lørdag og ingen jobb! Ser virkelig frem til denne milde starten på sommerferien. Jeg elsker mai! (Hjernen min tror forresten det er sommerferie.. I wish)


1 kommentar:

  1. Så fin bikini. :) Jeg er glad jeg ikke har eksamener i år. :D

    SvarSlett