onsdag 10. februar 2010

ikke bare burde-burde

Jeg er lei av å burde ditt, og burde datt. Burde-burde. Burde-burde-burde. Burde ikke. Nei, jeg burde ikke, jeg er nemlig sååååå sliten! Har ikke hatt en dag fri fra skole/jobb på en mnd nå. Skyyyyyt... nei, ikke skyt noen, for jeg må leve til helgen, for da har jeg fri, da skal jeg hjemme. Kjære mamma, jeg kommer hjem!

Om dagen er det bare lekser. Burde gjøre lekser. Burde få bedre karakterer. Burde. Burde. Burde soe nok, burde spise sunt, burde stå opp på morgenen, burde se fin ut en klokken er 7 på morraen. Burde besøke venner, burde gå ut, burde trene, burde gjøre morsomme ting. Burde søke på skole, burde lage avtaler ang skoleprosjekter, burde bestille det ene og det andre. Burde jobbe, tjene mere penger. BUUUUUUURDE MEG I RÆVA, for jeg er lei.

I dag trener jeg ikke, i dag gjør jeg lite lekser, i dag dropper jeg det jeg burde. (Ja, hodepina er jo litt skyld i det da, men.) I neste uke... da skal jeg... ha det fint. Stresse mindre, håper jeg. Kanskje endelig komme meg på en etterlengtet foto-safari?

Uansett, har funnet ut hva jeg vil studere da (æææææh): Kulturprosjektledelse, musikkterapi, kunstterapi, sosiologi, samfunnsfag, medievitenskap, psykologi, mediemanagement... ja. HEHE. SÅ bør jeg jo søke da, selv om jeg kanskje tar friår. Så var det et essay om meg selv - til kulturprosjektledelse... og passbilde? Takk for at dere bestemmer hvem som kommer inn på grunnlag av utseende, hejdå drømmejobb, liksom.

Ja, jeg lever. Overlever og har det nokså fint, selv om jeg stresser litt, og syter her på bloggen. Det er mange fine øyeblikk innimellom, skjønner dere!

3 kommentarer:

  1. jeg har også vondt i hodet i dag, og ignorerer alt som BURDE gjøres. noen ganger bør man bare slappe av. i dag synes jeg du BØR ta deg en god dusj, spise noe godt, ligge under et teppe, se noe på tv/en film, og bare ha litt you-tid. :) klem.

    SvarSlett
  2. desverre fungerer ikke dusjen vår ordentlig. but hey, I get your point! :) du er skjønn, desi, du må også ta deg tid til deg selv <3

    SvarSlett
  3. ja, det synes jeg at du burde gjøre! :)
    hihhii :*

    SvarSlett