lørdag 13. februar 2010

Fint med helg og sånt

Når det kommer til innlegget under, har jeg en "confession to make". Jeg er nemlig kanskje ikke verdensmester i rettskriving, og heller ikke i å (her holdt jeg på å skriv "og". Synd jeg aldri lærte å/og regelen på barneskolen) lese over det jeg har skrevet før jeg poster det. Hvem bryr seg? Jeg får si som jeg sier til kverulanter (ikke til meg selv, men til de andre da, selvsagt): Når dere skjønner poenget, trenger man ikke henge seg opp i uviktige detaljer? Supert.

Nå er jeg hjemme, og det er helt fjernt og ha fri. Jeg har spist, spist, spist og sett VD. Kort oppsummert. Grunnen til at VD er bedre enn twillight? Mange, deriblandt Paul Wesley:



- heyhey! (Fint at Magnus ikke leser bloggen min regelmessig.)

I fare for og bli en "hvajegspistetilmiddag"-blogger (det var like før, her) avslutter jeg nå. Gleder meg til søndag, da jeg er hjemme uten Magnus! Er det sunt og savne kjæresten sin etter en halv dag? Og nei, jeg har ikke kjøpt valentinsgave, og har ingen planer om og gjøre det heller. Skal dere?

5 kommentarer:

  1. Jeg har tenkt å kjøpe en ting til Eirik, mest fordi vi har vært sammen i over godt over fire år nå, men aldri gitt noe på valentines. ;) Så jeg vil gi han en gave, men kanskje ikke da.

    Og jeg burde hvertfall IKKE lage matblogg. Urk. GOD HEEELG! :D

    SvarSlett
  2. Æ trur det e sunt å savne kjærestn sin etter en halv dag! :D det sei jo bære litt om kor gla du e i han! Pluss at æ hari ngen planer om nokka valentineslol, og i alle fall ikkje sian typsen e i USA :( VI MÅ MØTES I HELGA IDA!

    SvarSlett
  3. Evt pga. IAN SOMERHALDER <3

    wii :D

    SvarSlett
  4. VD <3 Paul <3 Lisa <3 IDA!

    SvarSlett