tirsdag 8. desember 2009

"It's all in me, all in you"

Jeg lurer så fælt på hvordan man legger ut filmer fra youtube, og evt bare lyden? Er det vanskelig eller er jeg bare blond? Sangen som løper over and over i hodet mitt i dag er Anestethize med yndlingsgutta, Porcupine Tree. Jeg savner når jeg rocka bolle med Desirée på konserten til denne, og gleder meg så jævlig til neste gang!

Jeg har sånn... tre julegaver igjen, og det er joy! Det er også skikkelig joy med den lille sjokoladen i adventskalenderen. Motivasjon! Kjæresten har kommet med et gaveønske. Vil dere gjette hva? Nei, dere gjetter det aldri uansett: Tøffler. Han skal få det om det er det han vil ha, men ææææsj så kjedelig da. Bilder, cder, filmer, parfyme, klær (han jobber jo i klesbutikk og kjøper mer klær enn meg!), gavekort og bøker er uaktuelt. Han er også veldig kresen. Noen som har andre forslag?

3 kommentarer:

  1. Herregud, den sangen er så fin. <3
    I miss you dear,gleder meg til vi møtes :D

    SvarSlett
  2. VEEEET!
    gleda mæ åsså! meir enn du ana, kjære svineline;*

    SvarSlett
  3. si for eksempel at dette er filmen du vil legge ut; http://www.youtube.com/watch?v=AfhYyju0kuo

    da står det til høyre for videoen;

    Channel Icon
    Subscribe
    Unsubscribe
    khashayar44
    November 29, 2009

    Category: Music
    Tags:
    Embed:

    på embed står koden du kopierer, også skal du bare endre på høyden i koden til 25 eller noe. da skal det komme bare den delen med lyd. (jeg har ikke testet det selv, bare lest det ;P)

    SvarSlett